آرشیو مهر ماه 1400

ساخت و نصب بالابر هيدروليك صنعتي، قيمت بالابر مغازه، بالابر فروشگاه، بالابر كارگاهي، بالابر خانگي

مشكلات رايج در عيب يابي آسانسور

۱۷ بازديد


آسانسور يكي از اجزاي ساختمان ها به شمار مي رود كه به شكل هاي مختلف در بناهاي گوناگون وجود دارد و كار حمل و نقل بار يا مسافر را از طبقه اي به طبقه ديگر بر عهده دارد. از آن جايي كه آسانسورها اجزاي پيچيده اي دارند، تعمير كردن آن ها در زمان بروز مشكل كار سختي به شمار مي آيد.
شايد خرابي سنسورها مشكلي را براي باز و بسته شدن درب آسانسور ايجاد نكند؛ اما در عملكرد كلي سيستم آسانسور تاثير مي گذارد. چك شدن و سرويس شدن آسانسور يكي از روش هايي است كه از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري مي كند. استفاده از تعميركار حرفه اي مي تواند اين مشكل را برطرف نمايد. همچنين تعميركار و تكنسين حرفه اي عيب يابي آسانسور را به بهترين شكل ممكن انجام مي دهد.
 

افزايش دما

مشاهده شده است كه بيشتر در فصل تابستان با اين اتفاق برخورد مي كنيم. اگر سيستم خنك كننده آسانسور يا سيستم تهويه هواي آن به خوبي كار نكند، دما در درايو و سيستم كنترل به 100 درجه نيز خواهد رسيد كه باعث اختلال در عملكرد آسانسور خواهد شد. توجه داشته باشيد كه دماي عملكرد مناسب در آسانسور بين 5 تا 40 درجه است.

توقف هاي ناگهاني

زمان بندي ها، خطاهاي الكتريكي و معايب الكترونيكي مي تواند از عوامل عمده اين مشكل باشد كه يك برنامه سرويس و نگهداري پيش گيرانه منظم تا حد قابل توجهي اين ايرادات را بر طرف خواهد كرد و از بروز مشكلات جزئي جلوگيري مي كند.

 

قيمت بالابر هيدروليكي مغازه